Kelas Menjahit Mara Hujung Minggu

Kami akan berkongsi berita terus ke emel anda setiap minggu. Baginya tiada istilah bersenang-lenang keluar bersama rakan pada hujung minggu.


Rozita Ali 2010

Masa harus dimanfaatkan sebaik-baiknya dan jika sudah terlepas ia tidak boleh diambil kembali.

Kelas menjahit mara hujung minggu. Saya sedang mencari mesin jahit Dan kelas menjahitsaya nak Tanya adalah kelas menjahit ini diadakan pada hujung mingguDan apakah jenis2 projek kursus yg diajar. Menerima Tempahan Jahitan Pakaian perempuan LelakiJahitaN langsirMjahit cadarSulaman Kerawang dan Manik. Sekarang saya adakan siri bengkel intensif baju kurung selama 2 hari pd hujung minggu.

11 April 2012 at 920 AM. Mengapakah anda digalakkan untuk mengambil kursus ini. Cara Mudah Semak Iklan Jawatan Kosong Terkini Kerajaan Swasta.

Fesyen kegemaran yang anda inginkan. Tempat kursus yang kondusif dengan mesin jahit industri tepi halus dan tepi biasa serta mesin jahit biasa untuk kegunaan para peserta kursus. 15-16 Sep IsninSelasa Pendaftaran RM50 Yuran Kursus RM150.

Kelas jahitan paling mudah faham dan praktikal. 24-25 Sept 2014 RabuKhamis Pendaftaran RM50 Yuran Kursus RM120 9 Ogos-10 Ogos. Sabtu 11 April 2015 saya telah mengikuti kelas menjahit jubah abaya yang dianjurkan oleh Karysma Store di Shah Alam.

Lokasi dan tarikh bengkel - refer jadual kerini bengkel dlm blog saya. Saya bekerja dengan kerajaansaya mencari jika ada kursus jahitan yang diadakan pada hujung minggu dan berada di kawasan yang berdekatan dengan sayauntuk maklumansaya tinggal di Putatan. Saya berminat utk belajar menjahit bagi mengisi masa lapang dan supaya saya dapat menjahit sendiri pakaian saya dan keluarga.

Utk pengetahuan suhada hampir 95 pesrta saya asalnya tak tahu menjahit. Baginya tiada istilah bersenang-lenang keluar bersama rakan pada hujung minggu. Jauh juga dari rumah saya tapi sebab minat nak belajar macam mana nak buat jubah saya minta tolong husband tersayang hantarkan.

Calon UPUONLINE STPMSetaraf yang Gagal Dipanggil Temuduga atau Ujian Sila Kemaskini Pemilihan. Saudari boleh emailkan alamat saudari ke baisuddinatmesinjahitmy bagi. 476 likes 3 talking about this.

Hanya 5 orang pelajar setiap kelas. Kami menyediakan kelas menjahit setiap hujung minggu di Butik kami-Baju kurung tradisional-Baju kurung Moden-Baju kebaya-Jubah-Blouse. Jadi sesiapa yg ingin belajar tinggal lagi 2 kali hujung minggu.

Kelas Jahitan Tudung Masjid Tanah diajar oleh Cikgu berpengalaman dalam bidang jahitan. Kursus Jahitan Tudung Hujung Minggu Sabtu. Posted by sadasuardi at 1656 No comments.

Share to Twitter Share to Facebook Share to Pinterest. 13-14 Sep 15-16 Sep. Boleh buat baju raya.

Kelas asas jahitan shah alam. Pada setiap hujung minggu dia akan ke rumah abangnya di Bukit Antarabangsa untuk menjahit tempahan pelanggan. Pekerja awam atau swasta mengambil kursus hujung minggu bellezza collection turut mengadakan kelas jahitan pakaian pelbagai fesyen antaranya baju kurung kebaya slack baju kurung moden kemeja lelaki baju melayu dan banyak lagi.

Sudah ramai pelajar yang mula menerima tempahan online dan ada juga yang membuka kedai jahitan sendiri hasil. Pada setiap hujung minggu dia akan ke rumah abangnya di Bukit Antarabangsa untuk menjahit tempahan pelanggan. Teruja sangat nak share aktiviti pada hujung minggu lepas.

Baju Kurung Moden Kain lipat belakang. Pemilihan mesin jahit adalah bergantung kepada budget saudari. A 56 mei b 1213 mei.

Soalan Percubaan SPM 2020 Bagi Subjek Penting SPM Semua Negeri. Menyedari ramai yang ingin belajar menjahit Zinatul bersama tiga rakannya memberanikan. Jadual Kelas Belajar Menjahit Bulan Septembe r 2014.

Menjahit baju dgn teknik yg betul sehingga baju siap utk dipakai ADA 2 PILIHAN PATEN ASAS. Anda boleh belajar apa sahaja. USAHAWAN Menyediakan latihan Teknikal dan Vokasional yang berkualiti dan memenuhi kehendak Negara bagi mewujudkan tenaga kerjamahir dan bakal usahawan bumiputera yang berdaya saing.

Kelas Jahitan Tudung Tailoring. Tarikh kelas adalah pada hujung minggu setiap bulan. 13-14 Sep hujung minggu Tarikh 2.

Alhamdulillah selepas 2 hri mereka berjaya menahit sepasang baju kurung dengan baik. Satu sesi 3 jam sahaja. 019-329 0756 atau 013-2292611.

Anda membayar mengikut jammasa anda sendiri. Dapatlah saya membuat jubah. Pakej Hari Biasa Harian.

Sabtu atau Ahad Jam 10 pg - 1 tghari Untuk booking tempat perlu jelaskan pendahuluan RM 50 baki yuran akan dijelaskan pada hari pertama kelas Pembayaran pendahuluan boleh dibuat dengan secara bank in atau transfer ke akaun syarikat kami. Pakej Hujung Minggu SabtuAhad. Menyedari ramai yang ingin belajar menjahit Zinatul bersama tiga rakannya memberanikan.

Alhamdulillah dapat husband yang memahami. 27 Julai 2011 1042 PTG. Sila hubungi Puan Sada 010 5604525 untuk makluman lanjut.

251 likes 1 talking about this 865 were here. Hanya dalam masa 2 hari sahaja anda boleh menjahit baju sendiri anak2 kawan2 dan sedara mara. Terdapat 5 Kategori Pakej Kelas Jahitan yang ditawarkan di Bellezza Collection Nilai NSembilan.

Masa harus dimanfaatkan sebaik-baiknya dan jika sudah terlepas ia tidak boleh diambil kembali. Belajar di Sekolah Menengah Biasa tetapi di Sekolah tersebut ada kelas or 1 bangunan untuk pelajar bermasalah dalam pembelajaran lembabbisupekakdown sindrom mengikut tahap seperti pelajar normal tahap 1 hingga tahap 6 tetapi mereka ini didedahkan dengan kemahiran seperti menjahitmemasakmendobi dan bagi mereka yang boleh mengikuti pelajaran akan menduduki PMR.


Pemkot Depok Akan Gelar Uji Coba Ptm Terbatas Pada September 2021 News Liputan6 Com


Program Maybank Rise Tak Ada Yang Tak Mungkin Finansial Bisnis Com


LihatTutupKomentar