Aktiviti Hujung Minggu Di Kl

Lebih seronok dan tak klua banyak duit. Anak-anak juga bising kerana tiada apa yang boleh dilakukan.


Gsdsz3umfzyk8m

10 Aktiviti Ni Hanya Untuk Anda Yang Boring Dengan Hujung Minggu Biasa-Biasa Di KL.

Aktiviti hujung minggu di kl. Dah hujung minggu ni nak buat aktiviti apa bersama keluarga. Kami balik terus ke Kuala Lumpur. Di tasik ini anda boleh melakukan aktiviti menarik seperti menaiki paddle boat dan bermain unexs waterball.

KUALA LUMPUR - Kemeriahan hujung minggu pertama bulan Ramadan di ibu negara kali ini berbeza daripada tahun-tahun sebelum ini apabila kawasan Dataran Merdeka ibarat menjadi one stop centre buat warga kota. Selain dijadikan sebagai kawasan pilihan untuk berekriasi bersama anak-anak di hujung minggu KL Forest Eso Park juga boleh anda pilih untuk bersenam bila kelapangan. Aktiviti Hujung Minggu Di BBQ Lamb KL Kemensah Aeysha sedang khusyuk melukis Berbalik pada aktiviti kami sepanjang berada disana kami diberi tempat untuk melukis bersebelahan dengan swimming pool.

Sebanyak 80 unit ATV disediakan di sini dan selepas sembilan tahun beroperasi lokasi ini semakin digemari kebanyakan orang bandar menjelang hujung minggu. Manakan tidak dari Isnin hingga Jumaat anda juga sudah penat bekerja maka tidak salah jika anda manjakan diri. Pusat Sains Negara secara rasminya dibuka sejak tahun 1996 lagi telah melalui beberapa fasa penambahbaikan sesuai dengan peredaran kemajuan.

Tak payah pergi jauh-jauh untuk anda yang ada. Kebetulan malam minggu lepas hari hari hujan jadi ramai yang tak dapat tempat sebab tempat duduk kat luar tu basah. Taman burung kat sini ini.

Aktiviti Hujung Minggu Bosan duduk seharian di rumah pada hujung minggu. Ishhh apasal tak nak senyumpadahal anak akak Yana yang belanjabukan akak yang keluar duitnanti akak cuber senyum kat cerminlah. Dah hujung minggu ni nak buat aktiviti apa bersama keluarga.

Aktiviti menarik hujung minggu di kl. Hujung minggu merupakan hari yang ditunggu tunggu oleh semua orang. 5 Aktiviti Menarik Yang Boleh Dibuat Di Hujung Minggu.

Oleh sebab orang ramaikenalah ambil masa yang agak lama nak menunggu. Biasalah lepas penat bekerja waktu inilah paling sesuai nak luangkan masa dengan keluarga mahupun yang tersayang. Aktiviti Hujung Minggu Bukit Gambang Water Park hemmm jauhnya nak mandi manda Januari 11 2010.

Bermula dari aktiviti lasak taman tema sehingga ke. Sambil boleh mengeratkan hubungan kekeluargaan anak-anak juga akan rasa disayangi kerana ibu-bapa mengambil berat akan hal mereka. Asyik-asyik ke Mall bershopping dan menghabiskan duit.

Macam biasa sumber rujukan kitorang hanyalah FB Event tapi misal kata korang tahu ada aktiviti lagi best boleh DM kami untuk minggu depan punya list. Jom tengok apa yang boleh kita buat FRIM Forest Research Institute Malaysia Lokasi. Setiap kali menjelang hujung minggu inilah waktunya untuk kita meluangkan masa bersama keluarga terutamanya anak-anak serta isteri.

Dengan Nama ALLAH yg Maha Pemurah lg Maha Penyayang alhamdulillahbeberapa minggu yg lpshousemateku kak nisa telah mengajak ku mengikuti kuliah tafsir di suatu tmpt di KLmemandangkan sem ini aku hanya mengambil 1 subjek fypALLAH telah mengizinkan aku untuk turut bersama mengikuti majlis ilmu ininamun ini tidak bermaksud kesibukkan dlm memenuhi. Lompat ke isi kandungan. Macam yang kitorang janjikan setiap minggu kitorang akan highlightkan beberapa aktiviti best yang akan berlaku sekitar KL untuk anda.

Kesibukan dan kesuntukan masa kerana seharian bekerja dari Isnin hingga Khamis tentunya meminta badan. Kasih berputik di dalam hati. Pernahkah anda terfikir atau mencari sesuatu aktiviti yang boleh dilakukan bagi meluangkan masa bersama anak-anak di hujung minggu.

Singgah hinggap di atas karang. Takkan nak duduk rumah tengok televisyen sahaja kan mestilah kena ada aktiviti barulah tak bosan. Aktiviti hujung minggu kl.

Apa kata kita cuba aktiviti yang lain selain bershopping. Atvmobile39a Satu lagi aktiviti lasak yang boleh dilakukan di pedalaman ibu kota adalah sukan ATV di ATV Adventure Park. Anda bertuah jika tinggal di sekitar ini Kuala Lumpur kerana di sekitarnya terdapat banyak tempat-tempat menarik untuk anda membawa anak-anak dengan pelbagai jenis aktiviti yang ditawarkan.

Hujung minggu datang lagi. Haa buat anda yang tak tahu nak pergi mana untuk menghabiskan cuti hujung minggu kami senaraikan 7 tempat yang anda boleh kunjungi. Haa buat anda yang tak tahu nak pergi mana untuk menghabiskan cuti hujung minggu kami senaraikan 7 tempat yang anda boleh kunjungi.

Kami di Rileklah akan cuba dapatkan dan senaraikan aktiviti menarik yang anda boleh lakukan di sekitar Kuala Lumpur setiap minggu. Taman Pendidikan Bukit Gasing Di sini terdapat trek semulajadi yang sangat sesuai untuk melakukan aktiviti rekreasi bersama keluarga. Hujung minggu datang lagi.

Lately lepas Aneeq ada nak cari buat aktiviti tu agak susah sebab. Kesibukan dan kesuntukan masa kerana seharian bekerja dari isnin hingga khamis tentunya meminta badan direhatkan seketika. Owhhuntuk pengetahuan anda semua saya ni hanya penyebuk aje nak melukis tak pandai so tugas saya mengambil gambar mereka yang melukishehehe.

Posts about Aktiviti Hujung Minggu written by kakinakl. Kami di rileklah akan cuba dapatkan dan senaraikan aktiviti menarik yang anda boleh lakukan di sekitar kuala lumpur setiap minggu. Takkan nak duduk rumah tengok televisyen sahaja kan mestilah kena ada aktiviti barulah tak bosan.

Bosan dan tak tau nak buat aktiviti apa lagi-lagi duduk kat KL. So apa yang kitorang jumpa minggu ini. Tak payah pergi jauh jauh untuk anda yang ada.

Hujung minggu selalunya aku dengan Zul akan keluar pergi jalan-jalan cari tempat makan baru korang tengok je la tab Makan dekat atas tupenuh dengan review makanan hehehe atau cari aktiviti yang menarik untuk dibuat. Satu lagi tempat yang menarik di KL yang boleh anda lawati bersama anak-anak untuk menghabiskan masa dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah terutamanya pada musim cuti sekolah atau hujung minggu. Bosan dan tak tau nak buat aktiviti apa lagi lagi duduk kat kl.

Tak payah pergi jauh-jauh untuk anda yang ada.


Pin By Cik Tk On Travel And Nature Plants Flora Fauna


Bbq Lamb Kl Kemensah Tempat Yang Unik Dan Menarik Untuk Beriadah Bbq Makanan Sungai


LihatTutupKomentar