Hanis Suraya Hingga Ke Hujung Dunia

Menyanyi biar dari hati Berjanji biar pasti chorus Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka Kamu dan aku Hingga ke hujung dunia ini Pasti ada menangis ketawa Bersama-sama hingga ke hujung dunia Hingga ke hujung dunia. Kurang kamu sesuatu Pantas waktu berlalu Terimalah seadanya Tiada apa yang sempurna.


Hujung Dunia Hanie Soraya Shazam

Lirik Sampai Ke Ujung Dunia dari Dirly Idol ini dipublikasikan pada tanggal 29 Desember 2008 13 tahun yang laluBelum ada info detil tentang single ini.

Hanis suraya hingga ke hujung dunia. Macam Amy Mastura. Fikir sebelum bicara Susah sebelum senang Jatuh sebelum berjaya Sedar sebelum terus hanyut Menyanyi biar dari hati Berjanji biar pasti Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka Lagu hingga hujung dunia Hanis soraya Jom kita layan lagu ni sambil tgk design2 dress dari Butik HS Aurora Pelbagai design dress yg terdapat dlm video ini Jom layannnnn. Menyanyi biar dari hati Berjanji ditepati ulang chorus Walau apa pun yang.

Hingga ke hujung dunia ini its a song actually geez. Berikut cuplikan syair nyanyian teks dari lagunya. Walau apa pun yang telah terjadi Perlu tabah kau hadapi Segala yang pernah kita lalui Menjadikan kita yang hari ini.

- Foto IG Suria FM DJ Lin yang meraih trofi Penyampai Radio Popular Anugerah Bintang Popular BH ABPBH Ke-33 berkata penerima bantuan dipilih sendiri penyampai dan hanya permohonan baharu akan dinilai setiap hari. Fikir sebelum bicara Susah sebelum senang Jatuh sebelum berjaya Sedar sebelum terus hanyut Menyanyi biar dari hati Berjanji biar pasti Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka Lagu hingga hujung dunia Hanis soraya Jom kita layan lagu ni sambil tgk design2 dress dari Butik HS Aurora Pelbagai design dress yg terdapat dlm video ini Jom layannnnn. Posted by Unknown.

Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka Kamu dan aku Hingga ke hujung dunia ini Pasti ada menangis ketawa Bersama-sama hingga ke hujung dunia Hingga ke hujung dunia. Ok clear boleh layanz lagu ni sambil drive. Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka.

Penyampai slot Team Pagi Suria iaitu Ajak Fizi dan Suraya sentiasa mendengar luahan bagi membantu meringan bebanan rakyat Malaysia yang terkesan akibat COVID-19. Bila layan pagi2 lagu ni sambil drive sambil follow belakang lori sebab jalan Klang-Banting banyak lorimemang tak terasa stress. Hingga ke hujung dunia ini D A G D Pasti adanya suka dan duka A G Kamu dan aku D G D Hingga ke hujung dunia ini D A G D Pasti ada menangis ketawa A G Bersama-sama D A G hingga ke hujung dunia D A G Hingga ke hujung dunia D A G Kurang kamu sesuatu D A G Pantas waktu berlalu D A G Terimalah seadanya D A G Tiada apa yang sempurna D G A G.

Membuat aku gila Mati rasa-rasakuCinta ini membodohkan aku Andai engkau tak di sisi Aku akan slalu milikimu Walau ke ujung dunia Cinta ini membodohkan aku Mati rasa-rasaku. Andewson Ngalai Andhika Pratama Andina Andrew Garcia Andrewson Ngalai Anis Suraya Anji Anuar Zain Aqasha Ara AF2016 Arena Ari Lasso Ariana Grande Ariff Bahran Aris Ariwatan Armada Band Arrow Asbak Band Asep. Sedar sebelum terus hanyut Menyanyi biar dari hati Berjanji biar pasti Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka Kamu dan aku Hingga ke hujung dunia ini Pasti ada menangis ketawa Bersama-sama Hingga ke hujung dunia Hingga ke hujung dunia Aku dan kamu sesuatu Pantas waktu berlalu Terimalah seadanya.

Dengar suara dia memang besar serak-serak sikit jadi aku ingat dia ni macam ala-ala Hanis Zalikha ke Najwa Latif ke entahlah. Kau dan aku mungkinkah kau akan percaya bersama mimpi kita Apa daya yang mungkin ku rasa mungkinkah ini semuanya dusta. Share your videos with friends family and the world.

Lirik Lagu Hujung Dunia Hanie Soraya. Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka Kamu dan aku Hingga ke hujung dunia ini Pasti ada menangis ketawa Bersama-sama hingga ke hujung dunia Hingga ke hujung dunia Aku dan kamu sesuatu Pantas waktu berlalu Terimalah seadanya Tiada apa yang sempurna Menyanyi biar dari hati Berjanji ditepati ulang chorus Walau apa pun yang. Pikir sebelum bicara Susah sebelum senang Jatuh sebelum berjaya Sedar sebelum terus hanyut.

Hanie Soraya sangat comel je orangnya dan fashion dia ala-ala budak-budak underground. Hingga ke hujung dunia LIRIK HUJUNG DUNIA BY HANIS SORAYA. Hujung Dunia dari Hanie SorayaMemang best.

Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka Kamu dan aku Hingga ke hujung dunia ini Pasti ada menangis ketawa Bersama-sama. Hingga ke hujung dunia ini Pasti adanya suka dan duka Kamu dan aku. CN ingat Hanez Suraya yang pelakon tu macam nak boikot jer lagu ni.

Rupa2nya Hanie Soraya protege Faizal Tahir fuhh. At first i thought that name is a nightmare because wherever place i go especially bank post office and any place that require me to say my name to other peoples all of their reactions are the same. Kau akan ku tunggu sehingga hujung dunia.

Biar semuanya yang indah Biar semuanya yang indah. Kau akan ku tunggu sehingga hujung dunia Kau akan selalu bersamaku Biar masa pergi Biar masa tinggal kita Kau akan selalu bersama. Hanez suraya hingga ke hujung dunia hanez suraya ke ujung dunia official hanez suraya hujung dunia hanez suraya lagu hanez suraya tiru fazura hanez suraya meletop hanez hanez suraya ke hujung dunia lirik hannes yaghi hanes v50mjp-nt-27-01 hankeez tissues hanee toma need to reinstall my dell e176fp monitor.

Wuishh retiss Hanis Suraya. Tapi semalam aku baru tertengok video Klip lagu Hujung Dunia ni wahhhsangkaan aku meleset sama sekali.


Hujung Dunia Hanie Soraya Shazam


Nak Tayang Kat Siapa Bentuk Body Tu Bahal L Hanez Suraya Dedah Terima Komen Melampau Media Hiburan


LihatTutupKomentar